Artykuły

Jak promować wiedzę w organizacji?
Jak promować wiedzę w organizacji?

Gwarantem sukcesu w różnych obszarach życia nie są już wyłącznie kompetencje twarde, lecz miękkie, związane z możliwością adaptacji oraz odpornością psychiczną.

Jak Polacy odpoczywają po pracy?
Jak Polacy odpoczywają po pracy?

Świadomi pracodawcy wiedzą, że efektywność pracowników zależy nie tylko od ich umiejętności, ale także od możliwości wypoczynku.

Dlaczego warto wdrażać mikronawyki?
Dlaczego warto wdrażać mikronawyki?

Mikronawyki pozwalają zadbać o higienę mózgu i zwiększyć jakość życia osobistego i zawodowego. Sprawdź, w jakich obszarach warto je wdrożyć.

Samotny lider średniego szczebla
Samotny lider średniego szczebla

Managerowie średniego szczebla pracują w ciągłym kontakcie z ludźmi, a to właśnie oni narażeni są na samotność w miejscu pracy. Dlaczego tak się dzieje?

Nowa era benefitów
Nowa era benefitów

Jak dziś dobierać benefity, żeby były atrakcyjne dla pracowników i wpływały na dobrą pozycję employer brandingową firmy?

Talent na wagę złota
Talent na wagę złota

Zaangażowany, dobrze wykwalifikowany specjalista to dla firmy wyjątkowa wartość. Jak zatrzymać go w organizacji i sprawić, by czuł się w niej dobrze?