HISTORIA FIRMY

Powstanie Spółki
2000-2003

Powstanie Spółki


W pierwszych latach działalności Spółka oferuje przede wszystkim świadczenia dla pracowników z zakresu usług finansowych.

W ofercie posiada również świadczenia motywacyjne z zakresu sportu i rekreacji, jednak początkowo jest to jedynie niewielki dodatek do głównego produktu.

Wprowadzenie na rynek Programu MultiSport
2003-2006

Wprowadzenie na rynek Programu MultiSport


Spółka rozpoczyna działania skoncentrowane na rozwoju nowatorskiego produktu – Programu MultiSport.

Program oferujący nielimitowany dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych jest niekonwencjonalną i oryginalną koncepcją zarówno na rynku polskim, jak i europejskim. W 2004 roku kartę MultiSport honoruje kilka klubów w Warszawie.

Dynamiczny rozwój
2006-2011

Dynamiczny rozwój


Oferta Spółki poszerza się o kolejne rodzaje świadczeń dla pracowników – Programy MultiKafeteria oraz MultiBilet.

Benefit Systems wprowadza na rynek Program MultiKafeteria pozwalający na swobodny dobór produktów i usług w obrębie wyznaczonej przez pracodawcę kwoty. Kilka lat później Spółka rozszerza ofertę o świadczenia z zakresu kultury i rozrywki, dodając program kinowy MultiBilet.

Wejście na giełdę i poszerzenie oferty
2011-2013

Wejście na giełdę i poszerzenie oferty


Spółka debiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych i wprowadza nowy produkt – Benefit Lunch.

W 2011 roku Benefit Systems debiutuje na parkiecie głównym warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. W 2013 roku portfolio produktów Spółki powiększa się o Benefit Lunch – żywieniową kartę abonamentową, obejmującą zasięgiem restauracje i lokale gastronomiczne na terenie całego kraju.

Przyłącznie spółki MyBenefit
2013

Przyłącznie spółki MyBenefit


Do Grupy Kapitałowej Benefit Systems przyłącza się Spółka MyBenefit, oferująca zintegrowany system do zarządzania wszystkimi benefitami w firmie.

Dla pracodawcy MyBenefit to przede wszystkim uproszczona administracja, bezobsługowy system online z gotowymi raportami, oszczędność czasu oraz obniżenie kosztów logistyki – dystrybucja świadczeń odbywa się online. Pracownicy mają łatwy dostęp do systemu z każdego miejsca, a świadczenia są dostępne zaraz po ich zakupie.

Dalszy wzrost
2013-2016

Dalszy wzrost


Przekroczona zostaje symboliczna liczba pół miliona kart sportowych. Dynamicznie rozwija się oferta Grupy na rynkach zagranicznych.

W 2015 sprzedaż kart sportowych osiąga poziom ponad 613 tysięcy Użytkowników – jest to wyraźny sygnał, że Grupa oferuje produkt atrakcyjny i dopasowany do potrzeb osób zainteresowanych aktywnym trybem życia. Partnerzy inwestycyjni prowadzą 66 obiektów sportowo-rekreacyjnych, w tym 19 nowych, uruchomionych w omawianym okresie. Z platform kafeteryjnych MyBenefit oraz MultiKafeteria korzysta w 2015 roku prawie 180 tys. Użytkowników.

Grupa realizuje również działania związane z rozwojem oferty kart sportowych na rynkach zagranicznych – słowackim, bułgarskim i czeskim. W Czechach na koniec roku aktywnych jest ponad 24 tysiące kart sportowych.

Grupa kontynuuje rozwój platform oraz oferty w strategicznych kategoriach: sport, kultura, rozrywka oraz turystyka.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę w serwisie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej