Jak to działa?

Pracodawca

Pracodawca przekazuje środki swoim pracownikom do systemu kafeteryjnego MyBenefit.

Wygoda i raporty

Prosta administracja i logistyka, raporty dostępne w systemie online, kontrola kosztów, szeroka oferta.


Efektywność kosztowa

Większe możliwości bez potrzeby zwiększania budżetu, efektywne wykorzystanie środków pracodawcy.

 


Korzyści dla firmy

Prostota

Wszystkie benefity w jednym miejscu, ZFŚS i świadczenia abonamentowe np. MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenia.

Szeroka oferta

Kilka tysięcy benefitów dostępnych w całej Polsce.

Dostępność

Świadczenia dostępne od razu po zakupie, bez potrzeby oczekiwania na papierowe bony.

Tysiące Benefitów

Kafeteria MyBenefit to platforma internetowa,
która oferuje najszerszy na rynku wybór ofert w zakresie:

Karta MultiSport

Wypoczynek w Polsce

Wycieczki zagraniczne

Sport i rekreacja

Bilety do kina

Koncerty i teatry

Imprezy sportowe

Usługi dla dzieci

Edukacja i szkolenia

Program MyBenefit w liczbach

ponad

170 000


Użytkowników

ponad

100


firm

 

94%


poziom satysfakcji
Użytkowników

Najczęściej zadawane pytania

Potrzeby i zainteresowania ludzi coraz bardziej się różnicują. Dlatego w systemie mamy tysiące gotowych świadczeń z zakresu sportu, kultury, rekreacji, wypoczynku i wielu innych kategorii. Tak, żeby każdy znalazł ofertę dla siebie! Kafeteria MyBenefit to stale rozwijająca się oferta kilku tysięcy benefitów dla pracowników Twojej firmy.

Mamy Klientów w całej Polsce, w tym wielu posiadających oddziały w setkach lokalizacji na terenie kraju. Nasza oferta jest dopasowana do tych potrzeb – zapewniamy możliwość zakupu biletów do kina, usług sportowo-rekreacyjnych, wypoczynkowych i innych, nie tylko w dużych miastach, ale także w setkach mniejszych miejscowości. Stale poszerzamy ofertę, także dzięki wskazaniom Użytkowników systemu. 

Tak, np. kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie. Wszelkie procesy związane z wyborem tych świadczeń, ich konfiguracją dla pracowników i osób towarzyszących odbywają się wtedy w MyBenefit.
Pracownicy mogą mieć zatem jeden system do zarządzania wszystkimi otrzymywanymi od firmy benefitami (w tym w ramach ZFŚS). To po pierwsze, pozwala uporządkować proces zarządzania benefitami, a po drugie uzmysławia pracownikom wartość świadczeń, jakie otrzymują od firmy.

Nie, MyBenefit to jedno, systemowe rozwiązanie, integrujące wszystkie benefity w firmie, odciążające HR w administracji świadczeniami.
Nie ma zatem konieczności samodzielnego szukania partnerów, negocjowania umów i zamawiania produktów, co z pewnością zaoszczędzi Działowi HR wiele godzin pracy. Pracownicy samodzielnie wybierają benefity, a firma rozlicza się tylko z jednym dostawcą raz w miesiącu.

Pracownik od razu po zamówieniu świadczenia może je zrealizować. Zakup świadczeń odbywa się online, co ma wpływ na realne oszczędności wynikające z eliminacji kosztów logistyki i dystrybucji np. biletów, voucherów itp.

Obecnie z kafeterii korzysta ponad 170 tysięcy pracowników, a liczba ta cały czas rośnie. Dzięki temu, jesteśmy w stanie wynegocjować i uzyskać lepsze oferty niż firma samodzielnie. Zyskuje na tym pracownik, który za środki z ZFŚS może kupić więcej świadczeń oraz firma, która efektywniej wykorzystuje swój budżet.

Kontakt

Kontakt do MyBenefit


71 77 66 480 71 77 66 480

info@mybenefit.pl info@mybenefit.pl



MyBenefit Sp. z o.o.

ul. Powstańców Śląskich 28/30
53-333 Wrocław

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, nr KRS 0000370919 NIP: 836-167-65-10, REGON: 750721670 Kapitał zakładowy: 2 554 842,00 zł, w pełni opłacony

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę w serwisie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej