W jednym z 1500 obiektów w Polsce lub za granicą.
MyBenefit Active to dodatkowy moduł, w pełni zintegrowany z platformą kafeteryjną, który umożliwia korzystanie z nowoczesnych funkcjonalności wspierających motywację i integrację pracowników.
Wielu naszych Klientów ma swoje oddziały w setkach lokalizacji. Oferta Kafeterii jest do tego dostosowana – proponujemy benefity, które można zrealizować także poza dużymi miastami, np. bilety do kin sieciowych i lokalnych kin studyjnych, wejściówki na zajęcia w ośrodkach sportowych czy bilety do parków rozrywki albo atrakcji turystycznych. Współpracujemy także z 1500 obiektami wypoczynkowymi w całej Polsce.
Obecnie z kafeterii korzysta ponad 500 000 pracowników, liczba ta cały czas rośnie. Dzięki temu jesteśmy w stanie wynegocjować u dostawców lepsze oferty. Korzysta na tym zarówno pracownik, ponieważ ze zgromadzonych funduszy może kupić jeszcze więcej, jak i firma, która efektywniej wykorzystuje swój budżet.
W dni robocze, w godz. 08:00 - 18:00
z wyłączeniem świąt państwowych i religijnych
Godziny pracy Infolinii w dniach 24-26 grudnia
Informujemy, że w Wigilię pracujemy do godz. 12.00. 25 i 26 grudnia nie pracujemy.
Godziny pracy Infolinii w dniach 31 grudnia – 1 stycznia
Informujemy, że 31 grudnia pracujemy do 16:00. 1 stycznia nie pracujemy.
Masz pytania?
Po zalogowaniu możesz zrobić zgłoszenie przez formularz POMOC
Benefit Systems S.A.
Odział we Wrocławiu
53-333 Wrocław
ul. Powstańców Śląskich 28/30
tel.: 71 77 66 480
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy KRS,
nr KRS 0000370919
NIP: 836-167-65-10
REGON: 750721670
BDO: 000558784
Kapitał zakładowy: 2 933 542,00 zł, w pełni opłacony