Skład zarządu

Arkadiusz Hanszke

Członek Zarządu Benefit Systems SA


Arkadiusz Hanszke pełni funkcję Członka Zarządu w Benefit Systems S.A. od 9 listopada 2016 r. W spółce odpowiedzialny jest za obszar IT, zarządzanie projektami oraz administrację.

W Benefit Systems S.A. jest zatrudniony od października 2015 r. – wówczas jako Dyrektor IT odpowiadał za obszar informatyki. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 1999 r. w firmie FM Logistic, gdzie odpowiadał za obszar IT w regionie Europy Centralnej. Ponadto realizował projekty w obszarze IT i logistyki dla firm z branży FMCG, retail oraz nowych technologii.

W latach 2005 – 2008, jako Dyrektor IT w spółce Wydawnictwo Naukowe PWN SA, odpowiadał za strategię IT oraz rozwój i utrzymanie systemów klasy ERP i WMS. Następnie w latach 2009 – 2015 pełnił funkcję CIO w Grupie ACTION, gdzie odpowiadał za strategię IT oraz realizował projekty w obszarze systemów informatycznych, infrastruktury oraz automatycznych magazynów wysokiego składowania.

Jest absolwentem Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej na Politechnice Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki. Ukończył również Strategic Leadership Academy prowadzoną przez ICAN Institute oraz cykl programów rozwojowych realizowanych przez IMD (Szwajcaria).



Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.