Skład zarządu

Arkadiusz Hanszke

Członek Zarządu Benefit Systems SA


Arkadiusz Hanszke pełni funkcję członka Zarządu w Benefit Systems SA od 9 listopada 2016r. W Spółce jest odpowiedzialny za IT, zarządzanie projektami oraz administrację.

Doświadczenie z zakresu informatyki, zarządzania projektami oraz logistyki zdobywał realizując projekty w wielu krajach oraz zarządzając międzynarodowymi działami IT. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 1999 r. w firmie FM Logistic, gdzie odpowiadał za obszar IT w regionie Europy Centralnej. Ponadto realizował projekty w obszarze IT i logistyki dla firm z branży FMCG, retail oraz nowych technologii.

W latach 2005 – 2008, jako Dyrektor IT w spółce Wydawnictwo Naukowe PWN SA, odpowiadał za strategię IT oraz rozwój i utrzymanie systemów klasy ERP i WMS. Następnie w latach 2009 – 2015 pełnił funkcję CIO w Grupie ACTION, gdzie odpowiadał za strategię IT oraz realizował projekty w obszarze systemów informatycznych, infrastruktury oraz automatycznych magazynów wysokiego składowania.

Od października 2015 r. jest zatrudniony w spółce Benefit Systems S.A., gdzie jako Dyrektor IT odpowiadał za obszar informatyki. Jest absolwentem Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki, Wydział Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej.



Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę w serwisie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej