Finansowanie

Pracodawca przekazuje do Kafeterii środki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, programu premiowego lub z innych źródeł. Pracownik w ramach indywidualnego konta może wybrać ulubione benefity i opłacić, je w całości lub częściowo, ze środków od pracodawcy i prywatnych pieniędzy - kartą lub przelewem.

Program BenefitLunch może być finansowany ze środków obrotowych firmy.

W przypadku finansowania Programu BenefitLunch ze środków obrotowych, pracodawca korzysta z tzw. ulgi ZUS. W świetle par. 2 ust. 1 pkt 11 rozporządzenia składkowego (Dz. U. z 1998 r., Nr 161, poz. 1106) z podstawy wymiaru składek została wyłączona wartość finansowanych przez pracodawcę posiłków przekazywanych pracownikom do spożycia – do kwoty 190 zł miesięcznie na jednego pracownika.

UWAGA: pracodawca może skorzystać z ulgi ZUS tylko wtedy, jeżeli udostępnił swoim pracownikom świadczenie umożliwiające zakup posiłku jedynie w gotowej postaci.

Klient otrzymuje raz w miesiącu fakturę, co jest najprostszym rozwiązaniem dla Działu Finansowego i Działu Personalnego. Na prośbę Klienta, każdorazowo załącznikiem do faktury może być pełna lista osób posiadających kartę abonamentową.

Program MultiBilet można finansować z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) oraz ze środków obrotowych firmy. To potrzeba pracodawcy i jego pracowników oraz budżet determinują, z którego z tych źródeł zostaną sfinansowanie produkty z oferty Programu MultiBilet.

Płatności dokonywane są w następujący sposób:

  • Nowy Klient – na adres e-mail zostanie przesłana faktura proforma. Po odnotowaniu wpłaty na konto, zamówiona liczba kuponów MultiBilet wraz z oryginałem faktury zostanie wysłana do Klienta poprzez firmę kurierską.
  • Klient Benefit Systems – po złożeniu zamówienia, zamówione kupony MultiBilet wraz z fakturą zostaną wysłane do Klienta poprzez firmę kurierską. Klient zapłaci Benefit Systems wynagrodzenie przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.

Program MultiKafeteria może być finansowany z wielu źródeł jednocześnie. To potrzeba pracodawcy i jego pracowników oraz budżet determinują czy świadczenia będą opłacone z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), środków obrotowych firmy lub środków własnych pracownika (płatność indywidualna lub potrącenia z pensji).

Program MultiKafeteria jest konstruowany w oparciu o indywidualne potrzeby pracodawców i ich pracowników. W zależności od oczekiwań, rozliczenie kosztów Programu MultiKafeteria może odbywać się o generowane z systemu raporty (dla pełnej kontroli kosztów) lub przedpłatę (dla ograniczenia formalności do minimum).

Program MultiTeatr można finansować z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) oraz ze środków obrotowych firmy. To potrzeba pracodawcy i jego pracowników oraz budżet determinują, z którego z tych źródeł zostaną sfinansowanie produkty z oferty Programu MultiTeatr.

Płatności dokonywane są w następujący sposób:

  • Nowy Klient – na adres e-mail zostanie przesłana faktura proforma. Po odnotowaniu wpłaty na konto, zamówiona liczba voucherów MultiTeatr wraz z oryginałem faktury zostanie wysłana do Klienta poprzez firmę kurierską.
  • Klient Benefit Systems – po złożeniu zamówienia, zamówione vouchery MultiTeatr wraz z fakturą zostaną wysłane do Klienta poprzez firmę kurierską. Klient zapłaci Benefit Systems wynagrodzenie przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.