Najczęściej zadawane pytania

W firmie powinno być minimum 5 osób zainteresowanych dołączeniem do Programu MultiSport.

Karta MultiSport może być finansowana z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych lub ze środków obrotowych firmy.

Cena karty zależy od tego, ile osób zostanie zgłoszonych do programu oraz jaki będzie poziom dofinansowania ze strony firmy.

Umowę zawieramy na czas nieokreślony.

Każdy pracownik korzystający z karty MultiSport, może zgłosić dodatkowo do programu osobę towarzyszącą oraz trójkę dzieci.

Potrzeby i zainteresowania ludzi coraz bardziej się różnicują. Dlatego w systemie mamy tysiące gotowych świadczeń z zakresu sportu, kultury, rekreacji, wypoczynku i wielu innych kategorii. Tak, żeby każdy znalazł ofertę dla siebie! Kafeteria MyBenefit to stale rozwijająca się oferta kilku tysięcy benefitów dla pracowników Twojej firmy.

Mamy klientów w całej Polsce, w tym wielu posiadających oddziały w setkach lokalizacji na terenie kraju. Nasza oferta jest dopasowana do tych potrzeb – zapewniamy możliwość zakupu biletów do kina, usług sportowo-rekreacyjnych, wypoczynkowych i innych nie tylko w dużych miastach, ale także w setkach mniejszych miejscowości. Stale poszerzamy ofertę, także dzięki wskazaniom Użytkowników systemu.

Tak, np. kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie. Wszelkie procesy związane z wyborem tych świadczeń, ich konfiguracją dla pracowników i osób towarzyszących odbywają się wtedy w MyBenefit.

Pracownicy mogą mieć zatem jeden system do zarządzania wszystkimi otrzymywanymi od firmy benefitami (w tym w ramach ZFŚS). To, po pierwsze, pozwala uporządkować proces zarządzania benefitami, a po drugie uzmysławia pracownikom wartość świadczeń, jakie otrzymują od firmy.

Nie, MyBenefit to jedno, systemowe rozwiązanie, integrujące wszystkie benefity w firmie, odciążające HR w administracji świadczeniami.

Nie ma zatem konieczności samodzielnego szukania partnerów, negocjowania umów i zamawiania produktów, co z pewnością zaoszczędzi Działowi HR wiele godzin pracy. Pracownicy samodzielnie wybierają benefity, a firma rozlicza się tylko z jednym dostawcą raz w miesiącu.

Pracownik od razu po zamówieniu świadczenia może je zrealizować. Zakup świadczeń odbywa się online, co ma wpływ na realne oszczędności wynikające z eliminacji kosztów logistyki i dystrybucji np. biletów, voucherów itp.

Obecnie z kafeterii korzysta ponad 170 tysięcy pracowników, a liczba ta cały czas rośnie. Dzięki temu jesteśmy w stanie wynegocjować i uzyskać lepsze oferty niż firma samodzielnie. Zyskuje na tym pracownik, który za środki z ZFŚS może kupić więcej świadczeń oraz firma, która efektywniej wykorzystuje swój budżet.

Program BenefitLunch to produkt żywieniowy skierowany do firm zatrudniających min. 10 pracowników, w formie karty abonamentowej, jednorazowego kuponu lub kodu elektronicznego. Nie prowadzimy sprzedaży dla osób indywidualnych. Koszt jednostkowy karty lub kuponu jest uzależniony od liczby pracowników przystępujących do programu oraz od sposobu finansowania Programu BenefitLunch. Aby otrzymać ofertę Programu BenefitLunch, prześlij dane firmy i dane kontaktowe na adres e-mail: sprzedaz@benefitlunch.pl 

Karta BenefitLunch to abonamentowe rozwiązanie, udostępniające pracownikom systematyczny dostęp do posiłków w bezgotówkowej, komfortowej formie. Z karty można korzystać w każdy dzień roboczy miesiąca.
Kupon BenefitLunch to voucher jednorazowy wymienny na jeden posiłek – zestaw lunchowy u wybranego Partnera programu. Kupon jest produktem na okaziciela z dedykowanym terminem ważności.
Kod eBenefitLunch to elektroniczny kod jednorazowy na okaziciela, wymienny na jeden posiłek - zestaw lunchowy u wybranych Partnerów programu, w każdy dzień roboczy miesiąca.

Karty, kupony lub kody, które przesyłamy do Twojej firmy, są gotowe do rozdysponowania oraz użytkowania.

W wybranym lokalu z listy Partnerów należy okazać kartę przed złożeniem zamówienia lub wymienić kupon na zestaw lunchowy, dostępny w ramach Programu BenefitLunch.

Kod należy okazać w celu wprowadzenia do systemu terminali i skorzystania z usługi lunch. Lista obiektów, w których można zrealizować kartę, kupon lub kod znajduje się pod adresem: www.benefitsystems.pl/search/lunch 

W przypadku skorzystania z opcji „Dostawa na telefon”, należy podczas składania zamówienia podać numer karty, kuponu lub kodu i adres dostawy.

Karty osób, które zrezygnowały z programu, odeślij do siedziby firmy MultiBenefit w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od zakończenia obowiązywania danego okresu rozliczeniowego, bezpośrednio do Opiekuna Twojej firmy.

Prosimy o zgłoszenie zapotrzebowania, podając nazwę lokalu i adres (miasto, ulica, nr) na e-mail drp@benefitlunch.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby w ciągu 30 dni zgłoszony lokal został dołączony do grona naszych Partnerów.

Program MultiBilet jest skierowany do firm i instytucji, a koszt biletów jest uzależniony od ich rodzaju i ilości. Pracodawców zainteresowanych programem prosimy o kontakt: sprzedaz@programkinowy.pl

Nie prowadzimy sprzedaży indywidualnej. Program MultiBilet jest skierowany tylko i wyłącznie do firm i instytucji.

Tak – wystarczy, że poinformujesz o tym kasjera w kinie.

W większości kin, tak. Informację o ewentualnej dopłacie za okulary znajdziesz w opisach poszczególnych kin w wyszukiwarce.

Tak, jeżeli eMultiBilet jest wielokrotny. Jednorazowo można wykorzystać wszystkie posiadane wizyty.

Tak, wszystkie produkty są na okaziciela i są idealnym prezentem dla najbliższej osoby.

Jak najbardziej tak. Jeżeli chcesz zaproponować kino, skontaktuj się z nami: info@programkinowy.pl

Właścicieli kin zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu mailowego: info@programkinowy.pl

Platforma MultiKafeteria jest internetowym narzędziem umożliwiającym swobodny wybór świadczeń pozapłacowych dla Twoich pracowników. Jest to znakomite rozwiązanie motywacyjne zarówno dla mniejszych, jak i dużych firm.

Platforma MultiKafeteria zapewnia duży wybór ofert dla pracownika i jego rodziny. Pozwala to na dopasowanie świadczenia do indywidualnych potrzeb każdego pracownika. Platforma umożliwia wybór świadczeń spośród takich kategorii jak sport, rekreacja, zdrowie, uroda, turystyka, czy kultura, a także szerokiej oferty sklepów z różnych branż.

Platforma MultiKafeteria gwarantuje prostą administrację ofertą świadczeń pozapłacowych, w tym także abonamentowych. Dzięki szerokiej gamie dostępnych usług, platforma zapewnia możliwość maksymalnego dopasowania oferty do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników. Administrację zamówień ułatwia panel raportowy, który może być dostosowany do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Raporty generowane z panelu umożliwiają proste rozliczenia z pracownikami.

W trakcie korzystania z programu kafeteryjnego otrzymujesz dedykowanego Opiekuna, z którym możesz się kontaktować w kwestiach związanych z administracją platformy. Obsługą zgłoszeń pracowników zajmuje się dedykowana Infolinia MultiKafeteria, która służy pomocą we wszelkich kwestiach związanych z logowaniem do systemu kafeteryjnego.

Zamówienia złożone przez pracowników na platformie MultiKafeteria są dostarczane do siedziby Twojej firmy zbiorczą paczką w imiennych kopertach. Umożliwia to szybką i sprawną dystrybucję zamówionych świadczeń wśród pracowników. Zamówione świadczenia elektroniczne są dostarczane bezpośrednio na adresy mailowe pracowników.

W zależności od wybranej oferty Program MultiKafeteria może być finansowany zarówno ze środków obrotowych jak i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Istnieje także możliwość współfinansowania zamówień ze środków własnych pracownika. Dotyczy to oferty z zakresu Programu MultiSport, oferty turystycznej oraz programu kinowego i teatralnego.

Koszty administracyjne są uzależnione od indywidualnych ustaleń i wybranego modelu platformy. W celu uzyskania większej ilości informacji zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego z naszym przedstawicielem handlowym.

Składanie zamówień jest możliwe w okresie od 1 do 15 dnia miesiąca ze skutkiem na miesiąc kolejny. Częstotliwość składania zamówień i rozliczeń jest zależna od indywidualnych potrzeb pracodawcy np. w cyklu, miesięcznym, kwartalnym lub półrocznym.

Nie ma ograniczeń w ilości osób korzystających z platformy MultiKafeteria. Platforma może być przygotowana zarówno dla kilku tysięcy pracowników, jak i dla jednego managera, który składa zamówienia zbiorcze w imieniu innych pracowników.

W zależności od modelu platformy termin przygotowania narzędzia może być różny. W przypadku wariantu podstawowego (z kartami MultiSport, biletami kinowymi i kartami podarunkowymi) czas wdrożenia to 7 dni roboczych od momentu zawarcia kontraktu.

Voucher MultiTeatr umożliwia wstęp na wybrane przedstawienie teatralne w całej Polsce, uwzględniając indywidualne preferencje i potrzeby każdego pasjonata teatru. Voucher podlega wymianie na jeden bilet wstępu na dowolny spektakl teatralny z listy dostępnych w ofercie Programu MultiTeatr zgodnie z posiadanym rodzajem vouchera MultiTeatr.

Masz do wyboru dwa rodzaje vouchera MultiTeatr:

Voucher MultiTeatr GOLD umożliwia dostęp do pełnej oferty MultiTeatr (wszystkich teatrów oraz spektakli).

Voucher MultiTeatr SILVER umożliwia dostęp do wybranych teatrów z oferty MultiTeatr.

W ramach vouchera MultiTeatr uzyskujesz dostęp do oferty kulturalnej w wielu miastach w całej Polsce. MultiTeatr posiada w ofercie spektakle muzyczne, kabarety, spektakle operowe, sztuki familijne, koncerty symfoniczne i kameralne oraz klasyczną scenę dramatu. Pełną ofertę repertuaru dostępnego w ramach vouchera MultiTeatr znajdziesz na stronie www.multiteatr.pl. Voucher zapewnia swobodę wyboru spektaklu, terminu i miejsca na widowni.

Voucher MultiTeatr jest ważny przez 3 miesiące od daty wystawienia i zapewnia swobodę realizacji świadczenia.

Voucher możesz wygodnie zrealizować na stronie internetowej www.multiteatr.pl (bilet otrzymasz w formacie pdf na podany przez Ciebie adres e-mail) lub bezpośrednio w kasie współpracującego teatru.

Vouchery MultiTeatr mogą być finansowane z dwóch źródeł: z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych lub ze środków obrotowych firmy.

Vouchery MultiTeatr (w formie papierowych blankietów) wyślemy do Twojej firmy w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszt wysyłki leży po stronie Benefit Systems. Jeśli zakupisz vouchery w formie elektronicznego kodu, zamówienie wyślemy bezpośrednio na Twoją elektroniczną skrzynkę pocztową.

Jeżeli jesteś pracodawcą i chcesz po raz pierwszy zamówić voucher MultiTeatr, skontaktuj się z nami: dok@multiteatr.pl.

Jeżeli już jesteś naszym Klientem, skontaktuj się ze swoim Opiekunem, który doradzi w wyborze voucherów oraz złoży w Twoim imieniu zamówienie.

Voucher MultiTeatr to wyjątkowe narzędzie motywacyjne, które pozwala pracownikom korzystać z szerokiej oferty obiektów teatralnych na terenie całej Polski. MultiTeatr zapewni Twoim pracownikom dostęp do najlepszych polskich scen teatralnych, dostarczając im nie tylko niezwykłych przeżyć, ale także motywacji do działania na rzecz Twojej firmy. Voucher teatralny to atrakcyjny sposób na wzmocnienie lojalności i zaangażowania zespołu oraz niebanalny prezent dla osób ceniących sobie rozrywkę na wysokim poziomie.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę w serwisie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej