Najczęściej zadawane pytania

W firmie powinno być minimum 5 osób zainteresowanych dołączeniem do Programu MultiSport.
Karta MultiSport może być finansowana z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych lub ze środków obrotowych firmy.
Cena karty zależy od tego, ile osób zostanie zgłoszonych do programu oraz jaki będzie poziom dofinansowania ze strony firmy.
Umowę zawieramy na czas nieokreślony.
Każdy pracownik korzystający z karty MultiSport, może zgłosić dodatkowo do programu osobę towarzyszącą oraz trójkę dzieci.
Potrzeby i zainteresowania ludzi coraz bardziej się różnicują. Dlatego w systemie mamy tysiące gotowych świadczeń z zakresu sportu, kultury, rekreacji, wypoczynku i wielu innych kategorii. Tak, żeby każdy znalazł ofertę dla siebie! Kafeteria MyBenefit to stale rozwijająca się oferta kilku tysięcy benefitów dla pracowników Twojej firmy.
Mamy klientów w całej Polsce, w tym wielu posiadających oddziały w setkach lokalizacji na terenie kraju. Nasza oferta jest dopasowana do tych potrzeb – zapewniamy możliwość zakupu biletów do kina, usług sportowo-rekreacyjnych, wypoczynkowych i innych nie tylko w dużych miastach, ale także w setkach mniejszych miejscowości. Stale poszerzamy ofertę, także dzięki wskazaniom Użytkowników systemu.
Tak, np. kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie. Wszelkie procesy związane z wyborem tych świadczeń, ich konfiguracją dla pracowników i osób towarzyszących odbywają się wtedy w MyBenefit. Pracownicy mogą mieć zatem jeden system do zarządzania wszystkimi otrzymywanymi od firmy benefitami (w tym w ramach ZFŚS). To, po pierwsze, pozwala uporządkować proces zarządzania benefitami, a po drugie uzmysławia pracownikom wartość świadczeń, jakie otrzymują od firmy.
Nie, MyBenefit to jedno, systemowe rozwiązanie, integrujące wszystkie benefity w firmie, odciążające HR w administracji świadczeniami. Nie ma zatem konieczności samodzielnego szukania partnerów, negocjowania umów i zamawiania produktów, co z pewnością zaoszczędzi Działowi HR wiele godzin pracy. Pracownicy samodzielnie wybierają benefity, a firma rozlicza się tylko z jednym dostawcą raz w miesiącu.
Pracownik od razu po zamówieniu świadczenia może je zrealizować. Zakup świadczeń odbywa się online, co ma wpływ na realne oszczędności wynikające z eliminacji kosztów logistyki i dystrybucji np. biletów, voucherów itp.
Obecnie z kafeterii korzysta ponad 170 tysięcy pracowników, a liczba ta cały czas rośnie. Dzięki temu jesteśmy w stanie wynegocjować i uzyskać lepsze oferty niż firma samodzielnie. Zyskuje na tym pracownik, który za środki z ZFŚS może kupić więcej świadczeń oraz firma, która efektywniej wykorzystuje swój budżet.

MyBenefit Active to platforma kafeteryjna MyBenefit wzbogacona o dodatkowe moduły, które głębiej angażują pracowników i wspierają budowanie motywacji. Oprócz platformy z benefitami, pracownicy mogą korzystać z takich rozwiązań, jak: grywalizacja, tworzenie wyzwań, firmowy wall, nagradzanie przez kudosy (pochwały widoczne na wallu), e-learningi oraz ankiety.  

Grywalizacja to nowoczesny sposób motywowania do osiągania celów biznesowych poprzez wykorzystanie elementów mechaniki gier. Polega głównie na tworzeniu różnego rodzaju wyzwań np. sprzedażowych, CSR-owych czy sportowych. Służy do pogłębiania motywacji pracowników przez możliwość zdobywania punktów, odznak i rang za wykazaną aktywność oraz nagradzanie osiągnięć. 

Moduł społecznościowy umożliwia integrację całej firmowej społeczności. Ułatwia wewnątrzfirmową komunikację dzięki możliwości zamieszczania postów na firmowym wallu i wzajemnego ich komentowania. Pozwala także na wyrażanie spontanicznych pochwał w formie tzw. kudosów. 

Platforma MyBenefit Active to kompleksowe rozwiązanie. Każdy pracownik może korzystać z bogatej i stale rozwijającej się oferty kafeteryjnej, wybierając z tysięcy oferowanych świadczeń te, które najlepiej wpisują się w indywidualne potrzeby. Dzięki modułom grywalizacyjnym i społecznościowym pracownicy mogą też realizować swoje potrzeby związane z przynależnością do firmowej społeczności, jak np. integracja z zespołem czy docenianie i nagradzanie wykazanego zaangażowania. 

W celu otrzymania oferty, skontaktuj się z nami przez formularz, klikając: Zamów

Zaznaczamy, że program BenefitLunch to rozwiązanie żywieniowe skierowane do firm zatrudniających min. 10 pracowników. Nie prowadzimy sprzedaży dla osób indywidualnych.

Karta BenefitLunch to abonament miesięczny, dzięki któremu pracownicy mogą systematycznie korzystać z oferty lunch u naszych partnerów, raz dziennie, w każdy dzień roboczy. Dzięki konstrukcji abonamentu, pracownicy nie muszą martwić się cenami posiłków.

Kupon BenefitLunch to papierowy voucher na okaziciela, wymienny na jeden lunch u naszych partnerów, w każdy dzień roboczy. Pracownicy mogą wykorzystać dowolną ilość kuponów w ciągu dnia lub przekazać je innej osobie.

Kod eBenefitLunch to elektroniczny kod na okaziciela, upoważniający do wymiany na jeden lunch u naszych partnerów, w każdy dzień roboczy. Pracownicy mogą wykorzystać dowolną ilość kodów w ciągu dnia lub przekazać je innej osobie. Kupony papierowe i kody elektroniczne są ważne 3 miesiące od daty ich otrzymania.

Nie musisz przechodzić przez żaden proces rejestracji. Karty, kupony lub kody, które przesyłamy do Twojej firmy, są gotowe do przekazania pracownikom i korzystania z nich. Po Twojej stronie nie ma żadnych dodatkowych obowiązków.

Na koniec każdego miesiąca firma przekazuje raport z informacjami o rezygnacjach do naszego Działu Obsługi Klienta. Karty zostają zablokowane na kolejny miesiąc, aby nie mogły z nich korzystać osoby nieuprawnione. Karty mogą zostać zniszczone w firmie lub zwrócone do nas drogą pocztową.

Prosimy o zgłoszenie takiego zapotrzebowania na adres mailowy utrzymanieoferty@benefitsystems.pl. Możemy wtedy samodzielnie zaproponować nowe lokale w okolicy, lub możesz wskazać konkretny lokal, podając jego nazwę i adres (miasto, ulica, nr). Dołożymy wszelkich starań, aby w ciągu 30 dni od Twojego zgłoszenia, lokal został dołączony do grona naszych partnerów.

Produkty MultiBilet są skierowane do firm i instytucji, a ich koszt jest uzależniony od rodzaju i ilości. Pracodawców zainteresowanych MultiBiletem prosimy o kontakt: infolinia@benefitsystems.pl

 

Nie prowadzimy sprzedaży indywidualnej. Produkty MultiBilet są skierowane tylko i wyłącznie do firm i instytucji.

Tak – wystarczy, że poinformujesz o tym kasjera w kinie.

W większości kin, tak. W przypadku konieczności dopłaty dostaniesz wielorazowe okulary na własność.

Tak, jeżeli eMultiBilet jest wielokrotny. Jednorazowo możesz wykorzystać wszystkie dostępne bilety w ramach jednego kodu.

Tak, wszystkie produkty są na okaziciela i są idealnym prezentem. Świetnie się sprawdzą jako dodatek do okazjonalnego prezentu.

Jak najbardziej tak. Jeżeli chcesz zaproponować kino, skontaktuj się z nami: info@programkinowy.pl

Właścicieli kin zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu mailowego: info@programkinowy.pl

Voucher MultiTeatr umożliwia wstęp na wybrane przedstawienie teatralne w całej Polsce, uwzględniając indywidualne preferencje i potrzeby każdego pasjonata teatru. Voucher podlega wymianie na jeden bilet wstępu na dowolny spektakl teatralny z listy dostępnych w ofercie MultiTeatr, zgodnie z posiadanym rodzajem vouchera MultiTeatr.

Masz do wyboru trzy rodzaje voucherów MultiTeatr PLATINUM, GOLD i SILVER, które różnią się od siebie zakresem obowiązywania.

W ramach vouchera MultiTeatr zyskujesz dostęp do oferty kulturalnej w wielu miastach w całej Polsce. MultiTeatr posiada w ofercie spektakle muzyczne, kabarety, spektakle operowe, sztuki familijne, koncerty symfoniczne i kameralne oraz klasyczną scenę dramatu. Pełną ofertę repertuaru dostępnego w ramach vouchera MultiTeatr znajdziesz na stronie www.multiteatr.pl. Voucher zapewnia swobodę wyboru spektaklu, terminu i miejsca na widowni.

Voucher MultiTeatr jest ważny przez 3 miesiące od daty wystawienia, przez co zapewnia swobodę realizacji świadczenia.

Vouchery MultiTeatr mogą być finansowane z dwóch źródeł: z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych lub ze środków obrotowych firmy.

Vouchery MultiTeatr (w formie papierowych blankietów) wyślemy do Twojej firmy w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszt wysyłki leży po stronie Benefit Systems. Jeśli zakupisz vouchery w formie elektronicznego kodu, zamówienie wyślemy bezpośrednio na Twoją elektroniczną skrzynkę pocztową.

Jeżeli jesteś pracodawcą i chcesz po raz pierwszy zamówić voucher MultiTeatr, skontaktuj się z nami: info@multiteatr.pl. Jeżeli już jesteś naszym Klientem, skontaktuj się ze swoim Opiekunem, który doradzi w wyborze voucherów oraz złoży w Twoim imieniu zamówienie.

Voucher MultiTeatr to wyjątkowe narzędzie motywacyjne, które pozwala pracownikom korzystać z szerokiej oferty obiektów teatralnych na terenie całej Polski. MultiTeatr zapewni Twoim pracownikom dostęp do najlepszych polskich scen teatralnych, dostarczając im nie tylko niezwykłych przeżyć, ale także motywacji do działania na rzecz Twojej firmy. Voucher teatralny to atrakcyjny sposób na wzmocnienie lojalności i zaangażowania zespołu oraz niebanalny prezent dla osób ceniących sobie rozrywkę na wysokim poziomie.

Vouchery dla pracowników możesz zamówić przez formularz kontaktowy, który znajdziesz na stronie. Jeśli jesteś już naszym klientem, możesz złożyć zamówienie u swojego Opiekuna Klienta. 

Proces realizacji zamówienia obejmuje kilka etapów. Na każdym z nich pozostajemy w stałym kontakcie. Po złożeniu zamówienia i jego sprecyzowaniu otrzymasz potwierdzenie przyjęcia go do realizacji i informację o wysokości opłaty. Następnie przesyłamy fakturę. Po jej opłaceniu przekażemy Ci vouchery. Możesz je dowolnie dystrybuować wśród swoich pracowników. 

Niestety, zgubiony voucher papierowy przepada. Ze względu na jego formę nie ma możliwości wydania duplikatu. Kod elektroniczny jest bezpieczniejszym wyborem – pracownicy łatwo przechowają go np. kopiując na skrzynkę mailową. 

Każdy voucher ma swoją datę ważności. Data znajduje się na kuponie papierowym i w dokumencie elektronicznym. Od czasu zakupu voucher MultiMuzeum jest ważny przez 3 miesiące.

Vouchery dla pracowników możesz zamówić przez formularz kontaktowy, który znajdziesz na stronie. Jeśli jesteś już naszym Klientem, możesz złożyć zamówienie u swojego Opiekuna Klienta. 

Proces realizacji zamówienia obejmuje kilka etapów. Na każdym z nich pozostajemy w stałym kontakcie. Po złożeniu zamówienia i jego sprecyzowaniu otrzymasz potwierdzenie przyjęcia go do realizacji i informację o wysokości opłaty. Następnie przesyłamy fakturę. Po jej opłaceniu przekażemy Ci vouchery. Możesz je dowolnie dystrybuować wśród swoich pracowników. 

Niestety, zgubiony voucher papierowy przepada. Ze względu na jego formę nie ma możliwości wydania duplikatu. Kod elektroniczny jest bezpieczniejszym wyborem – pracownicy łatwo przechowają go, np. kopiując na skrzynkę mailową. 

Każdy voucher ma swoją datę ważności. Data znajduje się na kuponie papierowym i w dokumencie elektronicznym. Od czasu zakupu voucher MultiZoo jest ważny przez 3 miesiące.

Bony eTravelPass są dostępne dla pracowników w kafeterii MyBenefit. Jeśli szukasz benefitów dla swojej firmy, skontaktuj się z nami przez formularz.

 


Bony elektroniczne eTravelPass można wykorzystać na opłacenie noclegów tak samo, jak pieniądze. Więcej szczegółów dotyczących procesu wykorzystania znajduje się w zakładce: Jak to działa.

 

 

Bony mają określony podczas zamawiania nominał – może to być od 100 zł do 1000 zł.

Bony są ważne przez 1 rok od daty ich utworzenia. Konkretna data ważności bonu jest zawsze podana przy zamawianiu go w kafeterii MyBenefit.

 

Tak, bony eTravelPass to dokumenty na okaziciela. Mogą zostać zrealizowane do opłacenia podróży dla dowolnej liczby osób, zatem jest to świetny sposób dla pracownika na zorganizowanie wycieczki dla siebie i bliskich.

 

Tak! Bony eTravelPass to dokumenty na okaziciela, może je zrealizować każda osoba, która jest ich posiadaczem.

 

 

Żeby zrealizować bony eTravelPass, pracownik kontaktuje się z wybranym obiektem telefonicznie i dokonuje rezerwacji pobytu. Podczas rozmowy pracownik informuje obsługę obiektu o chęci opłacenia w całości lub części rezerwacji za pomocą bonu eTravelPass.
W momencie rozpoczęcia pobytu, należy podać numer bonu eTravelPass i… gotowe!

Szczegółowe zasady realizacji znajdują się w sekcji: Jak to działa

 

 

Tak, wszystkie usługi możemy przeprowadzić w j. angielskim

Tak, posiadamy w swojej ofercie szeroki wachlarz usług, których treści dopasowujemy do potrzeb Klienta.

Platformę dostosowujemy do potrzeb Klienta. W tym celu najczęściej wykorzystywane są takie programy jak: Microsoft Teams, Zoom, Cisco Webex, Vimeo