Jak to działa?

Pracodawca ustala zakres

Pracodawca decyduje o budżecie, w ramach którego możesz korzystać z programu.

Dostęp do konta

Pracownik otrzymuje od działu HR spersonalizowane konto z loginem i hasłem.

Wybór oferty

Dostęp do ofert ma swój limit czasowy, dlatego nie warto odkładać przyjemności na później.

Do rąk własnych

W zależności od wybranej oferty, zamówienie dostarczane jest na wskazany adres mailowy lub na biurko w pracy.

Zobacz regulamin usługi MultiKafeteria

Korzyści

Wszystkie karty w Twoim ręku

Możesz skorzystać m.in. z programu sportowego, kinowego, lunchowego.

Szeroki wybór ofert partnerskich

Pewny dostęp do usług ponad 1500 firm partnerskich.

Wygoda z gwarancją jakości

Zapomnij o kolejkach i korzystaj z najlepszych ofert na rynku.

Swoboda działania

Za wybrane świadczenia możesz zapłacić również własnymi środkami.

Oferta dostępna w ramach programu MultiKafeteria

Wyszukiwarka usług i produktów

Wybierz województwo lub znajdź obiekty
bezpośrednio w Twojej okolicy.

Najczęściej zadawane pytania

Jeżeli błędnie wpiszesz hasło, skorzystaj z procedury przypomnienia hasła – znajdziesz ją w lewym dolnym rogu okna logowania.

Jeżeli błędnie wpiszesz login, skontaktuj się ze swoim Opiekunem.

Jeżeli Twoje konto lub nr IP komputera zostaną zablokowane, odczekaj 30 minut lub skontaktuj się z Opiekunem.

Dane możesz zmienić w zakładce „Ustawienia konta”. Jeżeli na platformie nie ma możliwości zmiany danych, adresu e-mail lub hasła, skontaktuj się z Opiekunem.

Dostępne limity (przyznany, wykorzystany i do wykorzystania) zobaczysz po zalogowaniu się do platformy, w tabeli pod informacją o zamówieniu. Limity są nadawane przez pracodawcę i są niezależne od pracowników spółki MultiBenefit.

Bon jest ważny 6 miesięcy od daty zamówienia, a listę akceptantów znajdziesz na stronie wyszukiwarki Partnerów.

Wszystkie możliwe świadczenia znajdziesz na formularzu zamówień. Zamówienie potwierdzisz klikając w check-box przy świadczeniu. Dopiero po kliknięciu „Złóż zamówienie” potwierdzisz i faktycznie zamówisz świadczenie, a na Twój adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie.

Tak, nawet jeżeli sesja logowania jest już nieaktywna. Zaloguj się do systemu i przejdź do zakładki „Twoje zamówienia”. Znajdziesz w niej zamówienia złożone w ostatnich sesjach logowania. Jeżeli po zalogowaniu nie widzisz zakładki „Twoje zamówienia”, skontaktuj się ze swoim Opiekunem.

Tak, punkty mogą przechodzić na kolejne sesje zamawiania, jednak zależy to od indywidualnych ustaleń pracodawcy ze spółką. Informacje na ten temat powinny być widoczne zaraz po zalogowaniu, w oknie „Informacje o zamówieniu”.

Tak, wybrane świadczenia mogą być wysyłane w formie kodów elektronicznych. Informację o sposobie dystrybucji świadczenia znajdziesz na platformie.

Tak, jednak należy sprawdzić czy ilość ta nie jest ograniczona. W tej sprawie skontaktuj się z firmą akceptującą dane świadczenia.

Świadczenia ważne są od pierwszego dnia miesiąca, na który zostało złożone zamówienie. W przypadku świadczeń elektronicznych data ważności może być wcześniejsza.

Komunikat ten oznacza koniec terminu składania zamówień. Platforma może być otwierana cyklicznie, np. między 1 a 15 dniem każdego miesiąca. Po tym terminie składanie zamówień nie jest możliwe.

Tak, w wyjątkowych sytuacjach, w terminie otwartej sesji logowania, z wykluczeniem zamówionych świadczeń elektronicznych.

Aby zmienić zamówienie, skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub – jeśli to możliwe – skorzystaj z opcji rezygnacji dostępnej na platformie.

Kontakt

Formularz kontaktowy

Dział Relacji z Użytkownikami


(22) 242 42 42 (22) 242 42 42

infolinia@benefitsystems.pl infolinia@benefitsystems.pl


7 dni w tygodniu w godzinach 7:00 - 22:00
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy


MultiBenefit Sp. z o.o.

Plac Europejski 2
00-844 Warszawa

Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy,
XII Wydział Gospodarczy KRS
Nr KRS: 0000405413, NIP: 525 252 46 10, REGON: 145933423
Kapitał zakładowy 670.000 PLN

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę w serwisie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej